Vores plejestandard
Vores plejestandard opretholdes i alt, hvad vi gør.
Vi lover at sætte dig i første række med enestående kundeservice og køretøjer, der vedligeholdes og rengøres i henhold til vores høje kvalitetsstandarder.
Vi er hele tiden nyskabende i vores bestræbelser på at fremtidssikre, hvilket omfatter nye måder at gøre en ekstra indsats for dig, så du kan køre afsted med tillid til, at alt er, som det skal være, uanset hvor livet fører dig hen.
For at gøre dette løfte til virkelighed er vores udlejningssteder styret af følgende best practices.
Complete Clean Pledge
Rene køretøjer har altid haft høj prioritet. Med Complete Clean Pledge® har vi forbedret vores procedurer for rengøring af køretøjer og af vores afdelinger, så du kan føle dig tryg ved hver udlejning – hver gang.
Transaktioner med få tryk
Vi ønsker, at din lejeproces skal være så intuitiv og nem som muligt. Derfor øger vi vores bestræbelser på at levere højteknologiske, digitale værktøjer, der indebærer mindre kontakt med få tryk, uden at gå på kompromis med serviceniveauet.
Enestående kundeservice
Fantastisk kundeservice tager afsæt i at være god til at lytte. Vi tager os tid til at forstå dine behov, så vi kan tilbyde den bedste løsning. Denne opmærksomhed over for vores kunder er det, der har gjort os til en global leder inden for mobilitet. Kunderne kommer til os – og bliver hos os – fordi vi altid bestræber os på at levere en enestående og personlig oplevelse.
Køretøjets vedligeholdelse og sikkerhed
Intet er vigtigere end vores kunders sikkerhed. Vi følger eller overgår producentens retningslinjer for udskiftning af dæk og olieskift for at sikre, at din oplevelse er sikker og ikke afbrydes.
Visuel inspektion af alle køretøjer
Som en del af vores plejestandard udfører vi en endelig kvalitetskontrol af alle køretøjer før hver udlejning. Dette ekstra trin omfatter dokumentation af køretøjets tilstand før hver udlejning, så du kan have ro i sindet og fokusere på vejen forude.